FERIE

2/15/2015

Hej! Muszę przyznać, że lepszego początku ferii zimowych nie mogłam sobie wyobrazić. Niedawno pisałam Wam, że nie udało mi się pojechać do Warszawy do przyjaciela, wczoraj w końcu udało nam się spotkać u mnie! :) Mieszkamy od siebie prawie 3 godziny, więc porobiliśmy dużo zdjęć polaroidem Mikołaja. Oczywiście wyszły po prostu genialnie haha, dwa zostały u mnie. W sumie te kilka godzin spędziliśmy u mnie i na działce za miastem. Na koniec zapraszam Was na bloga Mikołaja - KLIK
A wy jak spędziliście sobotę? Zaczęliście ferie czy są już za Wami? :) 







You Might Also Like

21 comments

  1. Ladne zdjęcia :)
    obserwuje :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ferie już się niestety dawno skończyły :/
    pozdrawiam :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi całe szczęście też zaczęły się ferie! Zamierzam wykorzystać je jak najlepiej :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia to super pamiątka! Ja sobotę spędziłam z przyjaciółką ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozpoczęcie ferii :D
    Na bloga wpadnę :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj zaczynam swoje ferie i tak bardzo się boję, że nie wykorzystam ich tylko spędzę przy komputerze :/

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczęłam ferie i nareszcie!
    Fajne zdjęcia :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje się rozpoczęły i również zaczęłam je bardzo przyjemnie :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wpadłam na Twojego bloga miałam wrażenie, że skądś Cię kojarzę... I przypomniało mi się, pamiętam Cię za czasów girls-trio i life-by-katiee! :D
    Ja też właśnie rozpoczęłam ferie, miłego wypoczynku!

    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia ;) świetnie ze udało Wam się spotkać ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie że udało Ci się spędzić czas z przyjacielem :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !!!!
    naprawdę świetny post
    zapraszam do siebie (każdy komentarz i obserwacja ogromnie motywują)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno zajrzę na bloga! :)

    Pozdrawiam!
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tak spotkać się z kimś z kim na co dzień nie mamy możliwości. Ja już zastanawiam się jak ściągnąć na wakacje koleżankę z Warszawy :)
    Niestety moje ferie się już skończyły :c
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne polaroidowe fotki :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.