MAŁE ZMIANY

2/22/2015

 Hej hej! Troszkę dawno mnie tu nie było, wiecie, po prostu mam ferie i nie chcę marnować ich przed komputerem. Staram się wychodzić, choć w pierwszym tygodniu byłam tylko u przyjaciółki na nocowaniu i kilka razy wyszłam z koleżankami. Zaczęłam też chodzić na zumbę, o której już kiedyś Wam pisałam. Tak jak myślałam zajęcia są genialne, wiadomo, że nie radzę sobie najlepiej, bo byłam dopiero na dwóch lekcjach, ale staram się :) Przyszły tydzień zapowiada się za to super - planujemy spotkanie klasowe, spotkanie osób z obozu, chciałam jeszcze pojechać jeszcze raz na nocowanie.
Jednym z najważniejszych wydarzeń będzie jednak zakładanie aparatu stałego na zęby, a stanie się to już jutro. Zakładam górę i dół w jednym czasie, więc martwię się czy uda mi się normalnie rozmawiać w pierwszych dniach - a jak przeczytaliście wyżej na ten tydzień mam dużo planów. Co do tego, chcielibyście może serię postów o aparacie? Widziałam takie na wielu blogach i uważam że to super pomysł.  Kiedy wrócę do szkoły zacznę też pracować nad postem o śniadaniach do szkoły, który chcieliście. Przepraszam za mało tematyczne zdjęcia, niedługo pojawią się posty z nowymi :)

Na koniec małe pytanie: Jaki kolor gumeczek na aparat byście wybrali? :)

You Might Also Like

23 comments

  1. Aparat na zęby to faktycznie duża zmiana. Ale dasz sobie radę :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparaty na zęby są świetne! W sensie, że ładnie się prezentują :) i tak serie postów o tym to byłoby coś! :)

    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam aparat już od prawie roku (góra i dół) i mogę cię zapewnić, że z mówieniem nie powinno być kłopotów, gorzej z jedzeniem, ale to tylko tymczasowe utrudnienia (około 4-5 dni). ;)
    Co do koloru gumek to polecam jakieś pastelowe, delikatne kolorki, np. błękit, lekki fiolet. :))
    Bardzo fajny blog i ciekawie pisane posty. ♥

    http://czternasta26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też powinnam mieć aparat
    jak ja bym wybierała gumeczki to albo w odcieniach niebieskiego, mięta, turkus, itp, albo coś z różowym, np. pastelowy róż, albo ciemniejszy, lub czarny :)
    fanie mijają Ci ferie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... niebieski :*
    Ja też będę miała niedługo zakładany apaarat bo niestety mam zęby jak koń.


    http://hello-im-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że kolor gumek dopasowałabym pod kolor oczu :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nosiłam kiedyś aparat ortodontyczny i tak się z nim zżyłam, że w ciągu dnia, w którym mi go już zdejmowali płakałam za nim 7 razy. :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wybrała niebieskie :) Ładny kotek :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna byłaby seria postów o twoim aparacie :)
    aparaty na zębach wyglądają moim zdaniem fajnie
    super blog <3

    http://poni-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zumba jest świetna! :D
    Nie martw się tym aparatem ortodontycznym ;)) Nie będziesz miała problemów z mową, tylko...z jedzeniem ;D Niestety ale przez pierwsze dni niemiłosiernie bolą zęby i nie da się nic gryźć :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też chce iść na zajęcia z zumby.
    a aparat na zęby nie ejst zły ale na początku jest duży problem z jedzeniem.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dasz rade, ja już mam rok i żyje hehe! weż sobie jasno różowy albo granatowy;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę , że zielony
    zapraszam na bloga
    rokiand.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aparat nie przeszkadza w mówieniu, jedynie na początku w jedzeniu, więc będziesz mogła normalnie rozmawiać.
    Proponuje szare gumeczki, wyglądają najładniej :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze Ci powiem, że ja bym bardzo chciała mieć aparat. Jednak moje zęby są prościutkie i go nie potrzebują :c A co do koloru to może coś od niebieskiego? Jakaś mięta, turkus :)

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też przydałby się aparat na zęby tyle tylko, że jest strasznie drogi :/

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  17. nosiłam aparat i zwykle brałam w kolorze malinowym gumki :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam aparatu, ja wybrałabym mało rażący kolor, niewidoczny, ale jak kto woli. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi został niecały tydzień ferii, a całe wolne przeznaczyłam na dbanie o bloga :D
    A co do gumek to wybrałabym różowe ;)

    Zapraszam na mojego bloga może Ci się spodoba :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym wybrała miętowe!! Też kiedyś chodziłam na Zumbę ale teraz nie mam czasu. Szkoda bo te zajęcia są prześwietne!
    Obserwuję. Jeśli spodoba ci się mój blog to ty zrób to samo :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedy nosiłam aparat zawsze wybierałam bezbarawne gumeczki :) Śliczny kociak ;)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja przyjaciółka zakładała aparat, ale tylko na górę. Z tego co mówiła, bardzo bolało przez pierwsze dni po założeniu, ale podobny ból był przy każdym skręcaniu po wizycie u ortodonty. Myślę, że tego typu posty byłyby super. Też mam zamiar założyć aparat, ale na dół i jakoś w tych tematach nie znam się na tyle dobrze. Co byś powiedziała na turkusowe, albo błękitne?

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kotek :D Ja swoje ferie spędziłam w domu chora :<
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies ♥
    Z góry dziękuje ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.