POZYTYWNIE

2/04/2015

 Hej! Dzisiejszym tematem posta będzie pozytywne nastawienie do życia. Zdziwieni? Pewnie tak, bo jeśli czytacie mojego bloga wiecie, że nie jestem raczej osobą uśmiechającą się od ucha do ucha w każdej sytuacji. W dodatku zdjęcia trochę nie pasują, co? Mają one jednak pokazać, że nawet z beznadziejnej sytuacji da się wyjść i cieszyć się na nowo. Mam nadzieję, że przeczytacie ten post z zainteresowaniem i nie znajdę tylko komentarzy "fajny post, zapraszam do mnie". No, po prostu zacznijmy! :) 

 Chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu zadał sobie pytanie: Jak być szczęśliwym człowiekiem? Co jest ze mną nie tak, że nie umiem żyć pozytywnie, żyć chwilą? 
Na takie pytania nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Musimy znaleźć coś, co nadaje naszemu życiu sens. Każdy z nas coś takiego ma, nawet jeśli tego nie zauważa. 

Kto z Was chociażby przez jakiś czas wstawał z myślą "byle do weekendu", "byle do wakacji"? Chyba każdy. Ja, przyznaję, często budziłam się z takimi myślami, nie miałam siły wstać z łóżka, zmobilizować się do pójścia do szkoły. Zdecydowanie nie żyłam chwilą, moje życie to było po prostu odliczanie do czasu, kiedy będę mogła spędzić czas ze znajomymi, dłużej pospać i odpocząć. Kolejnym powodem był po prostu fakt, że na własnych oczach widziałam, że moich znajomych ubywa. I często nie była to ich wina, zwykle moja - nie chciało mi się na tygodniu nawet z nimi gadać. Teraz mam grupkę prawdziwych przyjaciół, z którymi zawsze mogę porozmawiać. O wszystkim. 

Jak mieć pozytywne nastawienie do życia? 
  • Codziennie budź się z myślą: Dostałam nową szansę od życia, nowy dzień. Mogłam umrzeć w każdej chwili, wczoraj mógł potrącić mnie samochód, ale żyję, mam nowe 24 godziny do wykorzystania - mogę zrobić z nimi co chcę.
  • Żyj chwilą - tak łatwo powiedzieć. Tyle razy słyszałam to od innych, a tak naprawdę niedawno zrozumiałam znaczenie tych słów. Nie myśl o tym, co było wczoraj, miesiąc, rok temu. Teraz masz nowy dzień i kolejną ogromną część życia przed sobą! 
  • Nie izoluj się od grupy. Nawet jeśli nie układa Ci się z osobami w klasie, możesz przecież mieć znajomych poza nią, w szkole, poza szkołą, na zajęciach dodatkowych, na podwórku, możesz poznawać nowych ludzi w każdej chwili. Wiadomo, że nie każdy jest tak otwarty (ja też do końca nie jestem), ale nie bój się podejść i przedstawić komuś nowemu! Staraj się rozmawiać z ludźmi, pomagaj innym. Uwierz, to wszystko do Ciebie wróci! 
  • Staraj się unikać ludzi wiecznie narzekających. Jeśli Twój przyjaciel czy przyjaciółka ciągle będą Cię dołować, nie wyjdzie Ci to na dobre. Wiadomo, nie powinnaś ich zostawiać ze względu na ich nastawienie. Po prostu małymi krokami pomóż jej odkrywać pozytywne aspekty życia, zaraź ją swoim optymizmem! 
  • Rusz się! Wiadomo, godzinka czy dwie, czasem nawet więcej przed komputerem nam nie zaszkodzą. Nie pozwól jednak, aby codziennie przesiadywać po 5 godzin przy laptopie, telefonie czy przesypiając pół dnia pod kocem. Wyjdź z kimś albo nawet samemu na spacer, może wolisz poćwiczyć w domu, potańczyć zumbę? To wszystko da ci masę szczęścia! 

You Might Also Like

23 comments

  1. Fajny post, zapraszam do mnie hahahahhahaa

    Pzdr Kasiula

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudne włosy <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie jest cudowne, trzeba się tylko na nie otworzyć! Czasem nawet zrobić coś wbrew sobie, bo skąd możemy wiedzieć, że jakieś rzeczy nie są dla nas, skoro nigdy ich nie próbowaliśmy robić? Osoby, które nas otaczają mają bardzo duży wpływ na to jak wygląda nasz dzień, dobrze jest mieć kogoś z kim można wyjść i pośmiać się trochę :)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć że sama mam zamiar od jakiegoś czasu napisać taki post na blogu bo ostatnio zrozumiałam bardzo wiele rzeczy w moim życiu, jeszcze nie wiem jak się do tego zabiorę, ale Twój post dodatkowo mnie zmotywował! Uwielbiam takie posty czytać i pisać. bardzo przypomina mi on książki które ostatnio czytałam "Jesteś cudem" i "Bóg nigdy nie mruga" one też są pełne takiej pozytywnej energii! Dziękuję Ci za ten post, naprawdę świetny i nie piszę tego na odczepkę żeby dać link do bloga haha :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre rady i oby jak najwięcej osób z nich skorzystało! bo ja czasami mam tak, że jak widzę wokół siebie same smutne twarze to odchodzi ochota nawet na uśmiech.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i POZYTYWNY post, ale nie zgadzam się z jednym punktem. Moim zdaniem ludzie, którzy narzekają mobilizują nas jeszcze bardziej.
    Ja mam tak, że też sama często narzekam, ale gdy robi to ktoś inny to ja jak najszybciej chcę coś zmienić... ale to tylko moje zdanie
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzisz świetnego bloga ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie dlaczego dopiero teraz znalazłam się u ciebie na blogu. Przeczytałam cały post i to jest to co szukałam. masz tak cudownego bloga i twoerdze tak nie tylko po wyglądzie blog, ale i po sposobie pisania. MOże uznasz, ze napisałam ten komentarz żeby zareklamować siebie, ale nie no po porstu masz cos takiego fajnego w blogu i w sobie i no przyciąga mnie tu <3

    Dodaje do obserwowanych i napewno nie usunę <3

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie http://mysteriousdreamm.blogspot.com/ i proszę o szczery komentarz na temat bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady! Powodzenia! Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja staram sie zawsze usmiechac i to mi wychodzi na dobre ;>
    zapraszam do mnie:))
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się mieć pozytywne nastawienie, w końcu po co smęcić i przynudzać ? Życie jest po to aby żyć a nie przetrwać :)


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu nigdy nie dotarłam do twojego bloga? Jest on magiczny , widać że go kochasz życie i doceniasz to co masz. Czekam na kolejne posty,

    http://weronikachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie jestem szczęśliwym człowiekiem, czasami mam chwile załamania. Na szczęście nie zdarzają się już one zbyt często.
    Obserwuję, prowadzisz świetnego bloga :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja prawie zawsze mam pozytywne nastawienie do życia :) Świetnie piszesz :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pozytywny post, uwielbiam takie ♥ Miłego dnia !!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój post mnie zmotywował do życia, masz bardzo optymistyczną osobowość;)
    Świetny blog! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://tomato--and--potato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne przemyślenia♥ ogl. bardzo spodobał mi się Twój blog począwszy od desingu po zdjęcia i posty!

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  19. pozytywne podejście do życia jest najwazniejszeeeee!:))))))))

    p.s. skąd taki łądny szablon???

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podsumowanie! x
    http://martensik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio pojawia się wiele postów tego typu na najróżniejszych blogach i aż sama sobie się dziwie, że jeszcze mnie one nie nudzą. Każdemu przyświeca ten sam cel, ale jednak pisane są na najróżniejsze sposoby. Twój bardzo mi się podoba i dostarcza sporą dawkę motywacji. Od dawna próbuję żyć chwilą, ale to dla mnie bardzo trudne, bo należę do osób zupełnie niespontanicznych, a jednocześnie szalonych. ;p

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne fotki :-) masz sliczne włoski :-)
    Moze obs? zacznij i daj znać:
    Klikniesz w linki??

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląd bloga, naprawdę mega ! <3

    http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.