Pytania i odpowiedzi

3/14/2015

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was Q&A. Zapraszam! 

Jak się zaczęła twoja przygoda z fotografią?
Gdy byłam młodsza robiłam zdjęcia zwykłą cyfrówką siostry. Gdy założyłam bloga, uznałam, że potrzebuję lepszego aparatu i wtedy zaczęłam się w ten temat zagłębiać - bardzo dużo o fotografii czytałam i próbowałam wcielać rady w życie.

Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym zostać fotografem lub piosenkarką, jednak uważam te marzenia za bardzo mało realne. Bardzo podoba mi się też praca psychologa oraz dziennikarza i sama o tych zawodach myślę. 

Należysz do jakiegoś fandomu?
Uwielbiam zespół Curly Heads, który nie ma oficjalnego fandomu, zdecydowanie jednak mogę nazwać się ich fanką.

Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rocka i muzyki alternatywnej, ale jestem otwarta na różne jej typy.

Mieszkasz na wsi czy w mieście?
Mieszkam w dość małym mieście Kielce.

Jakiego typu posty lubisz najbardziej czytać?
Uwielbiam czytać posty lifestylowe, fotograficzne oraz notki z przepisami. 

Śliczny design bloga, sama go stworzyłaś?
Design bloga stworzył Mikołaj.

Jak zmieniło cię blogowanie?
Blogowanie zmieniło na pewno we mnie to, że nie przejmuję się bezpodstawnymi opiniami ludzi, Oprócz tego, bardziej uwierzyłam w siebie. 


Co radzisz początkującym bloggerom?
Na pewno radzę początkującym blogerom, aby nie podążali trendom w blogowaniu - piszcie o tym, co kochacie, stwórzcie design bloga taki, jaki Wam się podoba, a nie który ma dużo osób.
Oprócz tego zadbajcie o dobre zdjęcia i ciekawe posty :)

Ile czasu zajmuje ci napisanie jednego postu?
Zależy jaki to post, czasami trwa to 20 minut a czasami 2 godziny. 

Z czego jesteś najbardziej dumna na swoim blogu?
Najbardziej jestem dumna z tego, że zdobyłam wielu czytelników, którzy regularnie odwiedzają mojego bloga oraz z tego, że wytrwałam w tym tak długo.

You Might Also Like

20 comments

  1. Fajne Q&A :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę nad zostaniem dziennikarką, strasznie mi się podoba ten zawód.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam mam inne plany xd
    Ale też słucham rocka no i popu <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Q&A :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA też myślę że psycholog to ciekawy zawód :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi, na wiele z tych pytań odpowiedziałabym podobnie. :)

    czternasta26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Moja przygoda z fotografią też zaczęła się w dzieciństwie ale tak na poważnie- dzięki blogowaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post!! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) Super dowiedzieć się czegoś o autorze bloga :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi! :)
    Śliczna jestes :*

    Pozdrawiam cieplutko 🌸 :*
    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałam iść w kierunku informatyki ale jednak życie zweryfikowało :/


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne wypowiedzi :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Żądam o więcej Q&A!
    magy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post. Ja myślę o studium psychologii ze stażem aby sprawdzić czy spoodoba mi się ta praca. :).

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli masz marzenia nie rezygnuj z nich. Na pewno się uda :)

    Zapraszam tez do mnie....mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz, zaczęłam nadrabiać zaległości i musiałam do Ciebie napisać :) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.