Wiosna

3/10/2015

Hej! Tym razem muszę przyznać, że długo mnie tu nie było - w szkole po feriach mamy bardzo dużo do zrobienia, do tego jeszcze inne sprawy. Ten tydzień jest troszkę mniej intensywny więc możliwe, że napiszę do Was jeszcze przed weekendem. 

Pogoda za oknem jak najbardziej wiosenna, co muszę przyznać bardzo mnie cieszy. Jestem zdecydowanie osobą wolącą ciepłe pory roku, zwłaszcza lato. Zima to kompletnie nie moje klimaty, choć tegoroczna była całkiem udana. Jaka jest Wasza ulubiona pora roku? 

Muszę jeszcze dodać, że jest Was już strasznie dużo! Gdy zakładałam bloga nigdy nie pomyślałabym nawet, że będzie wchodziło tu tak wiele ludzi. Strasznie mnie to cieszy i mam nadzieję, że zostanie ze mną na dłużej jeszcze więcej czytelników. Dziękuję <3

ZAPRASZAM DO ZADAWANIA PYTAŃ W KOMENTARZACH, MAM W PLANACH MAŁE Q&A :)

1.Pomysł na przechowywanie świeczek - fanki Pretty Little Liars zrozumieją.
2. Co tu pisać - zwykle zdjęcie z nudów po szkole
3,  Wiosna się zbliża
4. Małe zmiany w pokoju 

You Might Also Like

16 comments

  1. Wiosna <33 kocham
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. -------------> http://amiliaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajnego bloga
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. brrr ja nienawidzę zimy. Tak się cieszę, że już się robi cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo jak Ty wolę cieplejsze pory roku, jednak zima wcale nie musi być taka zła :D
    ☕ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam okazję nawiązać współpracę z firmami Sheinside i Choies, jeżeli mogłabyś poklikać w linki byłabym ogromnie wdzięczna :) Mogę się odwdzięczyć obserwacją :)
    SHEINSIDE:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist-sheinside.html
    CHOIES:
    http://hepimiau.blogspot.de/2015/03/wishlist_9.html
    bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd twojego bloga jest po prostu prześliczny^^!
    oczywiście gratuluję tylu czytelników :D

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. czuć już coraz bardziej wiosnę, z czego się ogromnie cieszę :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie mam ulubionej pory roku, w każdej widzę coś pięknego :)
    Łap pytania ode mnie:
    Jak się zaczęła twoja przygoda z fotografią?
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Należysz do jakiegoś fandomu?
    Jakiej muzyki słuchasz?
    Mieszkasz na wsi czy w mieście?
    Jakiego typu posty lubisz najbardziej czytać?

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać wiosny!
    Śliczny design bloga, sama go stworzyłaś?

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    Jak zmieniło cię blogowanie?
    Co radzisz początkującym bloggerom?
    www.bluegirl15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam lato, nienawidzę zimy.
    Pytania:
    Ile czasu zajmuje ci napisanie jednego postu?
    Z czego jesteś najbardziej dumna na swoim blogu? :)
    Pozdrawiam!
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia oraz świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też kocham wiosnę :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.