SOON

5/27/2015

Hej kochani! Chyba nie tylko ja mam ostatnio w szkole prawdziwe piekło? Sprawdzian za sprawdzianem, już naprawdę ledwo wyrabiam. Piszę do Was, bo właśnie mam chwilę czasu przed nauką historii i geografii. Na szczęście do wakacji dzieli nas coraz mniej dni, ogólnie w połowie czerwca będzie już luz w szkole co mnie bardzo cieszy. Ja w te wakacje jak co roku jadę na obóz nad morze, pewnie pojadę gdzieś z rodzicami a reszta to będzie całkowity spontan. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen na koniec roku (mam nadzieję, że już niczego nie zawalę), ponieważ prawdopodobnie będę miała średnią ok. 5.00, co w drugiej gimnazjum jest według mnie bardzo dobrym wynikiem. 
Kończy się maj, czyli zwykle mój ulubiony miesiąc, w tym roku jednak pogoda nie obdarzyła nas słońcem i wysokimi temperaturami, jedynie kilka dni było bardzo pogodnych i przyjemnych. Mam nadzieję, że czerwiec okaże się lepszy! 

You Might Also Like

15 comments

  1. Ja właśnie walczę o pasek :) Zazdroszczę średniej :*

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole to samo, na szczęście jeszcze tylko kilka tygodni i koniec :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam nadzieję, że ta pogoda się polepszy :c
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole na szczęście nie jest tak źle :D

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też mnóstwo sprawdzianów, ale już coraz bliżej wakacje! Na razie walczę o pasek ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, ja też mam już dość. Maj się już kończy, mimo to kartkówek i sprawdzianów wcale nie ubywa. Ale musimy jakoś przetrwać.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta czerwona bluzeczka. U mnie też ostatnio same sprawdziany. Plus taki, że na niektórych lekcjach już mamy wszystko skończone i kończymy wcześniej. ^-^

    http://oczyoutsidera.blogspot.se
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję średniej! ;) U mnie w szkole jest już luz.
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. co prawda za chwilkę wakacje , ale te oceny i ta zabawa z nimi to masakra ...

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jak ja bym chciała mieć tak wysoką średnią! Niestety w liceum to chyba nawet 4.0 nie dociągnę :D
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    >mój blog KLIK<
    zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tez sprawdzian za sprawdzianem
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dasz radę!! ;)
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i proszę o wyrozumiałość ;)
    myhmgrl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w 3 i tez będę miała najprawdopodobniej średnią 5,0 :)
    u mnie na szczęście są już same poprawy!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.