ALL SEASONS

6/08/2015

Hej kochani! Dzisiaj postanowiłam dodać post, w którym w jednym zdjęciu wykonanym przeze mnie przedstawię każdą porę roku, zaczynając od wiosny 2014, poprzez lato, jesień, zimę ubiegłego roku i tegoroczną wiosnę. Teraz przed nami mój ulubiony czas w roku, czyli cieplutkie lato! <3

WIOSNA 2014
Zdjęcie to zrobiłam u mojej przyjaciółki, bardzo kojarzy mi się z wiosną, kiedy wszystkie kwiaty się rozwijają i wyglądają pięknie na fotografiach. 

LATO 2014
Lato to w moim przypadku także morze! Co roku wyjeżdżam na obóz nad nasze piękne Morze Bałtyckie, uwielbiam ten klimat. 

JESIEŃ 2014
Ta fotografia zdecydowanie najbardziej kojarzy mi się z ubiegłoroczną jesienią, ma swój wyjątkowy klimat, typowy dla tej pory roku. 

ZIMA 2014/2015
Jeśli zima, to nie mogło zabraknąć kolorowej choinki. Uwielbiam ten świąteczny klimat.

WIOSNA 2015
Jedno z niedawno zrobionych zdjęć, myślę że idealnie ukazuje kończącą się już tę porę roku. 

Spodobał Wam się post? Która pora roku została według Was najlepiej przedstawiona?

You Might Also Like

9 comments

  1. świetny pomysł na post, śliczne zdjęcia :)

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się zdjęcie z wiosny 2014. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywołałaś mnóstwo wspomnień, dziękuję ci za to bardzo.
    Zazwyczaj nie komentuję samych zdjęć na blogach, ale tutaj grają główną rolę. Są piękne. Pozwalają wyobrazić sobie sytuację, w której zostały zrobione i dopowiedzieć do niej dalszą część historii. Bardzo mi się podoba ten post i pomysł na jego stworzenie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post :D
    Moim zdaniem najlepiej prezentuję sie jesień :) x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ! Taki oryginalny :) A zdjęcia przepiękne :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Dziękuję. :)
Na każdy blog, który mnie odwiedzi wchodzę, komentuję i jeśli mnie zainspiruje - obserwuję. :)

http://diadree.blogspot.com/

Obsługiwane przez usługę Blogger.